Samsung UE46F6770SS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE46F6770SS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

sneeuwsneeuw 16-11-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Prima Beeld.Wel digitaal via UPC.Ook prima geluid.Veel mogelijkheden met aansluitingen.Laat bij films op tv het geluid via surroundversterker lopen.Dan helemaal perfekt geluid.Mooie smalle tv.Mooie beeldgrote.46inch.Wat de duurzaamheid betreft daar kan ik niets over zeggen.Hier doe ik wel weer 5 jaar mee,dan hebben ze wel weer iets nieuws uitgevonden.Prima tv

S. Muller 15-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Ik ben dik tevreden over de geluidskwaliteit. Ik maak daarom graag gebruik van muziek luisteren en zien via YouTube. De beeldkwaliteit is prima en al helemaal bij HD zenders. De mogelijkheden zijn zeer uitgebreid maar dit gaat niet ten koste van het gebruiksgemak. Dik tevreden!

W.M. Hofman 12-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

De tv zijn wij erg tevreden over: beeld kwaliteit, makkelijke manier van bedienen en vormgeving erg mooi.
Wij zijn er blij mee !!!!!!

Ton van Geel 10-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Jammer dat er geen papieren handleiding bij zit en dat die ook niet via Samsung of internet verkrijgbaar is. De tv kon niet direct, maar via een scartblokje op de versterker aangesloten worden, maar nu is er tijdsverschil tussen het digitale tv geluid en het analoge versterkergeluid: dit geeft een onprettig, galmend effect. Dus of het geluid van de tv gebruiken, of het geluid via de versterker, maar niet allebei tegelijk. Ik moet ook nog wennen aan de lichtsterkte van het beeld. In het begin was het vermoeiend voor mijn ogen. Ik heb de standaard beeldinstellingen aangepast volgens het advies van de Consumentenbond, maar ook dan zit er bijvoorbeeld nog weinig kleur in gezichten en ik vind ook dat rode en groene kleurvakken, zoals een voetbalveld vrij egaal en met weinig detail worden weergegeven. Ik heb het beeld nu op dynamisch gezet. Ik heb de tv nog maar 5 dagen in mijn bezit en zal nog meer moeten wennen aan deze qua vormgeving mooie LED-TV met veel mogelijkheden. Ik heb hem gekocht bij Expert: een leuke actie, samen met een 3D Blu-ray speler en 1 jaar Netflix. De voorwaarden van de Netflix actie van Expert en Samsung waren trouwens niet erg duidelijk. Op de internetsites van Expert en Netflix was er niets meer over terug te vinden. Uiteindelijk heeft de dealer mij verwezen naar Samsung.nl. Pas toen kwam ik er achter dat o.a. de originele serienummers uit de verpakking opgestuurd moesten worden. Maar goed dat de monteur die uit de doos gesneden had, want die doos was na installatie door hem meegenomen. Al met al een leuke aanbieding, maar een nogal omslachtige en weinig klantvriendelijke Netflix actie.

Slimmetruus 05-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Wij hadden een Philips full HD 42"TV gekocht waarmee wij een jaar lang storingen en problemen hebben gehad en deze is nu terug naar de fabriek.Wij wilden absoluut geen nieuwe PhilipsTV en hebben op mondeling advies van kennissen en bekenden en ook omdat deze zeer goed uit de test van de consumenten kwam, voor deze Samsung Smart TV gekozen. Vandaag is de monteur van Expert hem voor ons komen aansluiten, voor hem zo gepiept. Wij zelf zijn wat dat betreft nogal bang aangelegd om iets verkeerd te doen. De uitleg om de Samsung Smart TV te bedienen met de bijgeleverde afstandsbedieningen waren zelfs voor onze leeftijd en onze zwakke kennis met de moderne apparaten, heel goed te begrijpen en gemakkelijk te bedienen.Een verschil van dag en nacht, alleen het geluid is al een verschil van zwart/wit. De Philips had een blikken geluid waarbij je verplicht bent om de homecinema set te gebruiken. De Samsung Smart TV heeft een normaal geluid dat zo ook goed te beluisteren valt.We hebben hem pas gekocht en moeten er nog mee leren omgaan maar de uitleg is perfect en het lijkt makkelijk, de menu's wijzen zich eigenlijk vanzelf (smart). Bij de Philips TV moest je elk ander apparaat apart aanmelden, de Samsung Smart TV herkend meteen als je een ander apparaat activeert en laat je dit ook meteen zien. We hebben als test een 3Dfilm Avatar bekeken, geweldig gewoon of jezelf in de film zit en de spelers bij jou in de woonkamer.We kunnen de TV maar op een plaats in de woonkamer plaatsen waar het enige nadeel is dat het zonlicht er rechtstreeks op staat maar dit is voor de Samsung Smart TV geen probleem hij past zich redelijk goed aan zodat je toch goed beeld hebt. We kunnen weer met veel plezier TV kijken en zijn nog benieuwd naar de overige mogelijkheden van onze nieuwe Smart aanwinst.
---------------------------------------------------

S.B.G Grouve 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Afgelopen weekend dan toch eindelijk een nieuwe tv gehaald. Na veel problemen met de Philips 42" Full Hd tv, die het eigenlijk in 5 jaar tijd nooit echt goed heeft gedaan, nu toch besloten om over stappen naar Samsung. Wat me meteen al opviel was de grote van de doos. Ondanks dat het een vrij groot scherm is, is de doos minimaal gehouden. Het voordeel hiervan is dat je geen bestel auto hoeft te huren of te lenen.

Het unboxen van de Samsung ging zeer makkelijk. Aangeraden word om dit met z'n tweeën te doen, maar alleen is dit ook prima uit te voeren. Na een 8tal schroefjes op de voet en aan de achterkant van de tv aangedraaid te hebben was dan het moment daar. Kabels erin, stekker in het stopcontact en starten maar!

Het mooie aan deze smart tv is dat hij ook daadwerkelijk smart is. Hij leidt je onvermoeibaar door de verscheidene menu's, en na alles ingesteld te hebben kom je er pas achter hoeveel je ingesteld hebt in een toch vrij korte tijd.

Na eenmaal de nodige software updates te hebben gedaan kon het kijkplezier beginnen. Eerst heb ik een Blueray film gekeken. In vergelijking met m'n oude 50 hrz tv was dit echt een verademing. Kleuren waren zoals kleuren moeten zijn, diep en intens, en het zwart ook echt zwart. Ook niks geen gestotter of gestamel tijdens het afspelen, maar mooie vloeiend overlopende beelden. Na de blueray heb ik er een 3D film in gedaan, Oceans van Imax. Waar ik eerder altijd nog wel sceptisch was over 3D films, moet ik me nu toch echt achter de fans scharen. Fantastisch om de vissen je kamer in te zien zwemmen, en je moet je echt inhouden om het koraal niet te willen voelen wat 2 meter uit je tv steekt. Ook hier is het beeld haarscherp, en wederom vloeiend en soepel.
Het geluid is zoals je verwacht bij een superplatte tv, niets bijzonders maar toch bij deze samsung ruim voldoende. Wil je het bioscoop gevoel echt ervaren, dan raad ik een soundbar of home cinema set aan. Maar geen last van resonantie, en toch een kamervullend geluid.
Wat ook erg inventief en makkelijk is, is de touchscreen afstandsbediening. Naaste de gewone afstandsbediening, met alle nodige knoppen ontvang je ook een kleinere versie. Deze heeft een ingebouwde microfoon en touhscreen.
Door nummers te swypen op dit schermpje, manouvreer je je op futuristische wijze door de verschillende kanalen. Ook mappen van de harde schijf, foto's op je tablet of noem maar op, swype je zonder problemen en vloeiend doorheen.
De microfoon functie heeft me nog niet echt kunnen bekoren, want het lijkt mij logischer om het volume snel handmatig harder of zachter te zetten dan dit met de voicecontrol functie te doen. Wat dan wel weer interessant is, is de optie om de tv te vragen wat voor films er op dat moment draaien. Door simpelweg te vragen: "wat is een leuke actiefilm?" laat de tv onderin beeld een gids zien met actiefilms die op tv zijn of komen. Heb je problemen met een menu, dan volstaat de zin: ' Ik vind dit moeilijk' om een hulpmenu te openen.
Over de vormgeving valt uiteraard te twisten, maar ik vind hem er zeer strak uit zien. Door de kleine rand om de tv oogt de tv nog groter maar blijft hij toch elegant. De voet is ook goed stabiel, en fraai geborsteld afgewerkt.
Verder kan ik weinig over de duurzaamheid zeggen, daar ik hem nog maar een paar dagen heb. Maar al met al een zeer fraai uitziend en perfect werkende tv, aldus een zeer tevreden nieuwe samsung klant!

Ebbet 03-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Ben een echte Samsung liefhebber. Kan dus weer een apparaat toevoegen Heb nog even te gaan om alles onder de knie te krijgen maar dat gaat vast lukken. Ziet er allemaal gelikt uit. Het beeld kan wat scherper maar denk nog iets aan de uodates en instellingen moet doen

mestrum 02-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

eenvoudige installatie, ook het geluid is goed, de mogelijkheid om andere apparaten aan te sturen via de extra remote aansluiting werkt ook super.
tv is een aanrader en zeker voor de prijs

JjanP 01-02-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Reden van aanschaf beste koop consumentenbond eind vorig jaar.
LED tv met vele extra's dit toestel is uitstekend te combineren met Homecinema systeem Harman/Kardon BDS680.
Snel omschakelen naar het smart deel voor foto's en video via USB of aangekoppelde harddisk, allemaal te bedienen via de afstandbediening. Muziek/video ook direct vanaf de Iphone 4 en 5, helaas kan ik nog geen app vinden voor mijn Nokia 710, als ik de specs mag geloven stand by 0,1 Watt gaat de tv nooit meer uit, is ook beter voor het downloaden van nieuwe apps en software. Duurzaamheid moet de tijd uitwijzen.

MKappert 30-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Echt een geweldige TV. We hebben de TV nu bijna een week dus ik kan nog niets zeggen over de duurzaamheid. Het beeld is echt geweldig en het is een mooi vormgegeven toestel.
Geluid heb ik niet echt getest vanwege een dolby digital set.

MarkoJ 28-01-2014

Nette tv,
Goede beeldkwaliteit met als extra dat de lichtsterkte van de omgeving wordt meegenomen in de helderheid van het beeld.
Internet werkt snel, apps werken goed.
Toch nog een minpuntje; het typen van letters gaat nogal omslachtig via de ab

patrickvisser74 27-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Na heel wat zoeken op internet en lezen van vele reviews kwam deze Smart TV voor ons het beste uit de bus.
Reden: Prijs/Specificaties/Afmeting.

Gekocht op 2 januari 2014 bij Expert voor 999 Euro...goede deal vond ik zelf en snel geleverd.

Ik ben heel erg tevreden over de UE46F6770.
Belangrijkste functies die wij wilde hebben:
- Op USB Media opnemen(stick/Harddisk) werkt perfect.
- CI+ V1.3 support voor Interactieve Televisie van Ziggo & model ondersteund Ziggo.

Het instellen van de TV was een makkie..net zoals het plaatsen van het CI+ module met nieuwe smartcard.

Ook nog een jaar gratis netflix erbij maakte het nog aantrekkelijker.

Het geluid is zoals verwacht acceptabel, maar niet van hoge kwaliteit. Dit geeft niet omdat wij hem toch via onze audio set met surround hebben lopen. Ik heb liever een super dunne tv (mooi design), dan goede speakers geintegreerd.

Ik ben heel erg tevreden en blij met de aanschaf van deze Smart TV en raad hem graag aan.

Mvg

Patrick

Frans sr 27-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

op oudere leeftijd zo'n moderne smart tv kopen is al een waagstuk, maar gelukkig toch gedaan.
Wat een verschil in beeld. Met de gebruiksaanwijzingen
erbij is het zelfs voor mij (85) heel duidelijk.
Geen moment spijt

Jean-Paul69 27-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Ik heb de UEF46F6670 gekozen op basis van de Beste Koop beoordeling van de consumentenbond (November 2013)en de prachtige vormgeving: dun en geen rand aan het beeldscherm. De beeldkwaliteit is werkelijk subliem, gebruiksgemak en mogelijkheden zeer ruim, zeker in combinatie met PC en verschillende standaard apps.

matroos 2014 26-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Aangeschaft bij Fa, Expert. Uitstekende service.
De tv. is geweldig. Mooi beeld . Het vereist even studie om alle functies onder controle te krijgen,maar dan heb je ook wat.

Han V1959 25-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Wij hebben deze TV nu slechts een paar dagen in bezit, maar het apparaat overtreft al onze verwachtingen.
Bij ons aan de muur ziet het er nog beter uit dan in de winkel.
Aansluiten en installeren een fluitje van een cent.
Ik had wat problemen met de synchronisatie van het geluid maar na het downloaden van de handleiding van internet was dit snel opgelost.
Zoekt u een mooie en goede tv dan is deze zeker aan te raden.

bergbuist 24-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Betaalbare makkelijk te bedienen en veel mogelijkheden.
Mooie vormgeving met de extra afstandbediening nog makkelijker scrollen.

SvdBent 24-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

De tv laat zich makkelijk bedienen en vanzelf wijzen.
Het geluid is prima.
De afspeelmogelijkheden via het netwerk vind ik qua formaten wat beperkt. Er worden veel bestandsformaten ondersteund,maar de codecs zijn beperkt.
Het koppelen van andere apparaten gaat erg makkelijk en het Anynet van Samsung is een uitkomst omdat je niet zoveel afstandsbedieningen nodig hebt.
Het smartgedeelte is ook echt overzichtelijk en de connectie met internet is ook erg leuk als er visite is. Wij gebruiken het bijvoorbeeld om in Youtube een playlist te zetten en hebben de hele avond muziek voor iedereen of leuke filmpjes.
Ook even wat foto's laten zien gaat makkijlijk via de Allshare. Iedereen op je netwerk kan gebruik maken van de functies van de tv. Top toestel.

Jan Wibes 23-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Het grote scherm kijkt aangenaam. Samen met de Samsung soundbar die op de voet ligt heb ik een mooie combinatie
en een uitstekend geluid. De dunne rand is elegant.

Anneke 1963 22-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

T.V. heeft een mooie design voet en smalle omranding, hierdoor hebben wij een grotere t.v. kunnen kopen.Beeld is erg mooi en zeer gedetailleerd.Zeer gebruiks vriendelijk Afstandsbediening wijst zichzelf.Zijn er erg blij mee.

Familie S19 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Samsung is de koploper wat betreft het aanbod van apps en mogelijkheden, het doorlopen van het menu is duidelijk en dus erg gebruiksvriendelijk, er valt steeds iets nieuws te ontdekken in de digitale wereld van Samsung. Het uiterlijk is superstrak en past in elk interieur,daarbij is beeld haarscherp.Het 3D kijken is een beleving voor het hele gezin!

vinnie06 21-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

De kleuren zijn erg fel in het begin, je moet er wat aan aanpassen, maar dan is het wel erg mooi. De omlijsting is erg dun en dat is prettig.

Frans Kingma 20-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Een goed ogende tv met een goed geluid en beeld. Het gebruiksgemak is na enig enerzoek eenvoudig. Kortom een fijne tv in een goede prijs/kwaliteit verhouding.

N.Eerens 18-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

tv aspecten zoals beeld,vormgeving en mogelijkheden gewoon top...geluid is wat minder maar begrijpelijk qua volume van de kast.Duurzaamheid kan ik niks over zeggen omdat ik hem pas aangeschaft heb, maar de verwachting is positief.

mvg,
Nico Eerens

Keetie51 15-01-2014
Geschreven voor: Samsung UE46F6770SS

Gebruiksvriendelijke TV, makkelijk te bedienen, handleiding makkelijk, en daarbij nog een mooi pronkstuk in de kamer, dit vanwege zijn mooie eenvoudige uitstraling.